Här kommer beviset

på hur galet uttråkad jag är :)

10 FAVORITER
Färg:
Vitt och grönt
Mat: Palt
Band: Har ingen aning. Men älskar låten Monday Morning med Melanie Fiona
Film: Det måste nog bli Dirty Dancing :)
Bok: Harry Potter
Sport: Fotboll och tennis
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Glass är ett tillbehör...det godaste är det man har till; jordgubbar, kladdkaka etc
Tid på dygnet: Lördagmorgnar är härliga

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Inte på topp...är trött på att vara sjuk
Smak: Hårdbrödmacka med ost var det som senast kom in i min mun
Kläder: Här kommer modelejonet: Svart/grått randigt linne från Australien och adidasbyxor (wct och världens bästa) köpta på Larsons Järn när jag gick i 9an
Bakgrund: Spotify - Milow
Nagellack: Inget. Nånsin.
Tid: 13.33
Omgivning: Ett dammigt vardagsrum. Försökte städa...men blev helt utmattad innan jag ens kom halvvägs, så jag återvände till soffan.
Irritationsobjekt: Hostan och den rinnande näsan. Att ha lock för öronen är också rätt irriterande faktiskt.

 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner:
Nej.
Brutit mot lagen: Kan hända att jag nån gång har kört liiiite för fort. Oooops!
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på tv: Nej, det hoppas jag inte
Kysst någon du inte känner: Haha..ja..det har jag faktiskt

 

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Sara, Linda och Carro
Du tycker om: Alla som gör mig glada och vill mig väl
Du inte gillar: Åhh...dom finns! Men jag tänker inte skriva ut deras namn.

 

2 VAL
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

 

1 ÖNSKAN
Att jag är nog frisk för att gå till jobbet imorgon



Turkiet 2010

 

Nu ska jag lösa korsord :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Love you gumman, det vet du! krya på dig!

2010-09-25 @ 17:43:36
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0