Party!

Sitter här och känner partysuget öka med musiken som spelas på radion. Födelsedagsfest hos en av mina vänner....tror det kommer att bli en riktigt toppenkväll :) Alkoholintaget blir dock minimalt för min del eftersom man efter magkatarr ska undvika alkohol i ett par veckor. Nåt litet vinglas kommer jag dock att unna mig...födelsedagsskålen och så där ni vet ;)

Idag har varit en helt underbar vårvinterdag. Inte ett moln på himlen och varma solstrålar som letar sig ner på oss vinterbleka skandinaver som med förväntan sticker ut näsan genom dörren för att se om solskenet som skiner in genom de vintersmutsiga fönstren verkligen är på riktigt. Jag vaknade pigg som en mört kl.7.20 imorse..med envishet lyckades tillslut jag somna om en liten stund, men 8:30 klev jag upp. Efter en lugn och skön helgfrukost blev det sen en lång långpromenad. Solen sken och värmde så härligt så jag hade absolut ingen lust att varken sluta promenera eller att gå in. Hade jag inte haft en del saker att hinna med i dag och måltider att få i mig hade jag nog traskat runt än ;) Hann även med en skidskyttepaus hos Anna innan vi letade oss ner på stan för att köpa present till the birthdaygirl. En riktig gottepåse fick vi tillslut ihop. Hoppas hon gillar den!

Imorgon blir det bakishäng med film och semlor och sen packning på kvällen. På måndag flyger jag till München där jag ska tillbringa kommande vecka. Kurs står på schemat och det ska bli riktigt spännande och lärorikt! Trots ett minst sagt mastigt schema hoppas jag hinna se lite av staden också, och inte bara GE siten och hotellet.

Nu blir det middag.

Hoppas solen skiner hos er också idag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh ja vad kul med besök av dig sen! ;)



Vad kul för dig att få resa inom jobbet-niceee!



Vi ses!

2011-03-12 @ 18:34:02
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0