Vardagslivets gång

Ännu en helg har passerat. Snart dags för en ny vecka.

Igår var jag på barnteater med min moster och mina kusiner. Vi besökte Tant Klaver och såg föreställningen Snövit. En rätt gullig föreställning faktiskt :) Barnen skötte sig finfint dessutom, så alla var glada och nöjda när vi begav oss hemåt igen och min roll som extra-stöd (barnen har en tendens till att inte vilja sitta still under längre stunder) till min moster innebar inte några större förpliktelser ;)

På kvällen var jag och Jonas på bio i Kista. Såg uppföljaren till National Treasure, den var faktiskt helt värdelös. Innan bion shoppade vi lite. I vårat liv finns inte mycket tid för shopping, så det är tack vare lördagsöppet till kl.21 som vi hinner slösa lite av alla pengar vi håvar in varje månad..haha!

Idag har vi såklart varit på lgh-visningar. 2st. En i toppskick och en i totalt motsatt skick (milt sagt!).

image13


Jag drömmer om ett eget hem där vi kan slå oss till ro och inreda precis som vi vill...märks det? :)
(Bilder från Åhléns, Cult design, Designonline, Ittala, och Mio i eget kollage)

Kommentarer
Postat av: Linda

Halloj!=) Ja vi har både snö o sol, men även vi har haft slaskväder nån sväng. Nåväl jag trivs så mkt bättre här än Umeå hittills iaf...
Vi skall gå på på VM nästa söndag, dvs den sista dgn, fick 2 biljetter från jobbet. Sen skall vi även ev gå från jobbet på Torsdag på Alla hjärtans, har en kundaktivitet då och personalen skulle ev få gå med då också. Mams o Sture kommer nog hit på Skärtorsdag och stannar till Påskaftonsmorgonen, sen kör de hemåt o tar upp syster på vägen. Jag blir nog kvar här..orkar inte åka nånstans så fort man e ledig ngn dag...känns som att nu får de besöka mig ist! Åker troligtvis hem en helg senare i april istället om d funkar m jobbet! Hur skall du/ni göra? Kramkalas!

2008-02-11 @ 07:04:05
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0