Vi jobbar på

Vad har man för sig på en lördagkväll om man går i mina skor? Man målar vardagsrum såklart! Tidigare idag köpte vi golvet. Blir samma mörka, fina laminatgolv genom hela lägenheten förutom ca 4m2 i hallen som blir mörkgrått klinker. Jag önskar verkligen att jag hade lite mer bilder att visa, men tiden räcker helt enkelt inte till för bloggen just nu. Så tillsvidare får ni skriftliga uppdateringar och så hoppas jag att jag inom en snar framtid kan bjuda på ett litet kollage. Bilder finns, jag fotar massor med min nya fina kamera :)

Imorgon ska vi köpa tapeter, fönsterlister och inredning till klädkammaren + att lite lister och karmar måste målas.


Förresten så har fotbollssäsongen börjat nu. Vi har en vinst och en förlust i bagaget och jag har hunnit med att göra tre mål, varav två godkända. Personligen tycker jag faktiskt att det är ett helt ok resultat, med tanke på det sju år gamla uppehållet ;) Men strunt i siffrorna, för bara grejen att spela igen är glädje nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0