Sylt

Idag har jag spelat badminton med Åsa, precis som vanligt. Sen kom jag hem och det första jag gjorde var att hälla en påse lingon och lagom mycket socker i en gryta och koka sylt! Bra va? Nu sitter jag nyduschad med en kopp te och ser på damernas störtlopp. Resten av dagen blir lugn då kliandet i halsen finns kvar och jag hostar en hel del. Misstänker att det var under förra söndagens dagis- och förskolebarnskontakt som jag snappade upp vad det nu är som bor i min hals. Typiskt va? Jaja..jag tänker inte klaga...det kunde verkligen ha varit värre. Istället är jag glad och himlen ute är blå. :)

På söndag får vi besök av en 1-årig prinsessa!

Ha en jättetrevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Husligt värre att koka egen sylt! Jag är storförbrukare av lingonsylt så Bob skulle nog få klappa igen om jag började koka min egen...



Hoppas halsen blivit bättre!

2009-03-01 @ 14:09:59
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vilken bra idé att skära ut texter själv. Men jag ska börja med projekt ett: att hitta en egen bostad. Sen ska jag ta tag i inredningsbiten. :-)



Problemt är att jag aldrig har bott någonstans där jag känt att jag kommer stanna ett tag, så därför har jag aldrig orkat inreda mina bostäder seriöst. Allt är liksom tillfälligt i mitt liv vilket är lite trist...

2009-03-01 @ 17:28:54
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0