Tur i spel?

Jag vet ju att jag har tur i kärlek, men nu testar jag även min lycka i spel. Jag tävlar hos Sandra på Inspirera mera i en tävling sponsrad av Designonline.

Första pris är ett presentkort på 500kr hos Designonline och andra pris är en Marimekko skål av modell mindre. Har länge suktat efter en sån skål men inte riktigt gett efter och unnat mig skönheten...att komma tvåa i denna tävling skulle ju därför kännas som en förstaplats ;) Håll tummarna för mig är ni snälla.

PS. Om det inte vore för att jag är så sjukt tävlingsinriktad och verkligen vill vinna skulle jag tipsa er om att också delta i tävlingen! ;) Hihi


Kommentarer
Postat av: MissStorm

Nej, tyvärr du har inte tur i spel. Den där vinsten har jag redan paxat. Håll dig borta! :)



Kram

MissStorm

2009-02-26 @ 19:57:30
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Jag har blivit erbjuden att vara kvar här över sommaren, så det känns skönt att ha det som backup plan. Kommer nämligen mest att söka jobb i Umeå. Förhoppningsvis kan vi stadga oss här och skaffa hus :)



Vad roligt att du är med och tävlar. Lycka till och ha en trevlig helg! Kram Sandra

2009-02-27 @ 17:02:43
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0