> 600 bilder

Igår sorterade jag ca 900 bilder varav fler än 600st rörde renoveringen och därmed sorterades lite extra noga :) Jag har sorterat alla bilder efter vilket rum de visar och idag börjar utmaningen med att sätta ihop ett bildspel utan att ta med flera hundra bilder...wish me luck!

När jag vaknade i morse var det alldeles VITT utanför fönstret. Det snöade sjukt mycket och det blåste samtidigt så flingorna yrde omkring. Snö? Nu? Det är ju mars månad! Jag trodde att våren kom tidigt här i söder....?! ;)

Anyway...nu ska jag sortera bilder och i väntan på att det projektet blir klart samt att  varmare tider ska komma, så bjuder jag på en bild från förra våren.


Foto: Privat. Våren 2008

Kommentarer
Postat av: Annette

Åh vilken fin bild! Den får mig att längta till våren jättemycket.



Annette

2009-03-10 @ 14:57:29
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0