Roligt, intensivt och alldeles underbart!

Så var helgen över. I lördags gick vår inflyttningsfest av stapeln och massa vänner var gulliga nog att dyka upp. Det kom folk från Stockholm, Västerås, Norrköping och, såklart, Uppsala. Räknade och kom fram till att vi var 25-30 pers där som mest. Inte illa!

Jag hade en jättetrevlig kväll i lördags och jag hoppas att våra gäster också hade det. Kvällen gick så fort!! När det kommer så många människor så hinner man tyvärr inte prata med alla så mycket som man skulle vilja. Jag gjorde mitt bästa, men hade hela tiden känslan av att "nu borde jag gå vidare och prata med fler". Jonas hade känt samma sak och hittade ett perfekt ord för att beskriva känslan: "Otillräcklig". Precis så kände jag mig!

Idag hämtade jag ut min cykel på cykelverkstan. Han lagade punkteringen, smorde upp kedjan och kugghjulen + lagade växlarna. Pris: 150kr. Varför ska man ens orka försöka att laga sånt själv, när det i stort sett är gratis att be en yrkesman att göra det?! Snabbt gick det och billigt var det. Dit kommer jag att återvända!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh önskar vi varit där!

2009-04-01 @ 16:16:54
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0