Virrvarr

En hektisk vecka där alla rutiner är som bortblåsta. I måndags klämde jag in ett bodypump-pass...och det blir veckans enda. Tiden räcker helt enkelt inte till! Igår var jag ensam hemma eftersom Jonas är borta med jobbet tills idag, så jag tvättade 6 maskiner tvätt alldeles ensam och då är det svårt att hinna iväg och träna också. Så istället plockade jag till lite hemma och snackade skit på MSN. Behövs det med ibland :) Idag ska jag till Sthlm efter jobbet, så vid det laget jag är hemma igen är det i stort sett dags att gå och lägga sig. Och imorgon får vi besök av Mamma och Pappa!! Jag längtar redan! Ser verkligen fram emot att ha dom här en hel långhelg...vi har inte planerat så mycket, förutom ett IKEA-besök och sen även ett besök hos min morbror i Tumba (han bodde i Knivsta förut, snacka om att flytta åt fel håll....) Det här kommer att bli en mycket, mycket bra helg :)


Bild: Privat

Den här färgglada bänken gick jag förbi under en söndagspromenad för några veckor sedan. Bänken i sig piggar upp miljön ordentligt, så i kombination med den tufft orange-färgade lyktstolpen bildar den ett väldigt roligt inslag i den annars rätt vanliga och förutsägbara parken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0