Fotboll, fotboll, fotboll

Ny match i tisdags. Hur den gick? Vi vann, såklart! :) 5-0. För egen del blev det både mål och assist, så jag är nöjd. Skrapsår och blåmärken på knän och lår är sånt som hör till. Solen sken, det var varmt och en perfekt sensommarfotbollskväll. Humöret på topp och en kväll som denna måste man älska sitt liv. Tänk att ren lycka kan vara så lätt att skapa!? Tänk att man just då inte önskar att man var någon annanstans i världen. Tänk att man just då inte saknar någon eller något. Allt man behöver finns just där. Som en del i ett härligt lag kämpar, svettas, springer, peppar och spelar man tillsammans. Att ren lycka upplevs när man har maxat kroppens kapacitet, mjölksyran sprutar, blodet rinner från knäskålen, man är svettig, smutsig och den alltmer framträdande lårkakan gör att hela låret värker...nog låter det lite märkligt! Men så är det. Jag är en rätt enkel människa när allt kommer omkring ;)

Imorgon ska Sveriges damer spöa Norge i EM-kvarten och på lördag är det j*vlar i mig bäst att de svenska herrarna vinner mot Ungern!


Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hmm... Undrar vem jag ska heja på..? Hehe... Sverige får inte spöa Norge, bara vinna litegrann kanske? Du måste vara snäll med Norge, för jag älskar Norge! :o)

Fast idag blev den svenska tjejen på jobbet (alltså jag) utsatt för ett dåligt sverigeskämt, så kanske mitt land kan hjälpa mig att hämnas? Hehehe...

2009-09-03 @ 21:57:49
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0