Löpning

Fy s*tan vad tråkigt det är. Men men....jag måste försöka springa lite inför Bellman-stafetten som är nästa torsdag. Tur att sträckorna bara är 5 km! Vi är ett gäng från jobbet som ska springa, så det blir nog kul. Iallafall picknicken efteråt ;)

Är nyss inkommen från en löprunda som gick hyfsat. På vägen hem gick jag förbi vinbärsbuskarna på gården och såg att dom var sprängfyllda med röda, fina bär..så jag gick raka vägen in, hämtade en bunke och gick ut och plockade den full...och då kom jag bara ett kvarts varv på första busken! Jonas säger att jag ska passa mig för sura tanter som säkert ser buskarna som sina, så jag tar det lugnt och plockar bara lite. Just nu. Dom får fram till fredag på sig. Är bären kvar då, ja då plockar jag in dom under helgen. Annars förstörs dom ju!

Nu ska jag gå in i duschen och sen pyssla vidare med mitt livs första fotobok :)

Förresten...hur många fästingar tror ni man får av att plocka vinbär i 10 minuter? Ska syna kroppen i duschen och återkommer med svar snarast. Jag vet inte ens hur dom där jä*larna ser ut...men hittar jag nåt som kryper på mig så räknar jag det som en fästing direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0