Å herre jösses

Vilken helg vi har haft. Jag saknar ord och kan inte sluta tänka tillbaka på allt skratt, alla kramar, allt dansande, alla mygg, allt myggmedel och alla tokiga upptåg tillsammans med människor jag tycker SÅ mycket om. Och jag gör det med ett leende på läpparna. Vad jag pratar om? Överkalix Marknad 2010 :)

Kombinationen av barndomsvänner, fest, midnattssol och glatt humör gör att sömnbehovet minskar en aning när man är mitt uppe i allting...fast, okej...igår kände jag mig rätt sliten...men det var lätt värt det ;) Ikväll åkte lillebror tillbaka till Uppsala och att vara här utan honom känns så himla konstigt. Det gör att jag mer och mer börja känna att det kanske är dags för mig att åka snart också...men vi får se vilken dag jag packar väskan och drar. Har en del saker jag vill hinna med först.

Viktiga saker.

Hoppas ni alla har en skön semester!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh jaaaa gumman! Det var så trevligt så, önskar så att vi sågs oftare! Många många kramar till diiig!

2010-07-19 @ 21:11:40
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0