Världens bästa vänner

I helgen hade vi reunion...jag och tre barndomskompisar. I Stockholm. Fyra vänner som inte setts på länge spenderar en helg i huvudstaden. Det blev som väntat succé. Helgen var helt fantastisk! Vi har pratat non-stop, om allt! Hela tiden. Blandat med allt prat hann vi även med lite shopping, lite mat och mycket fest :) Vi hamnade på VIP-avdelningen på en av alla uteställen och vi hade så kul! Drinkar, dans och...ja...ännu mera prat ;)

Jag lärde mig även hur lite jag kan om bandy. Jag lärde mig att jag inte vet vem som är svenska mästare i år och att jag inte ens känner igen dom även om en av dom vill bjuda mig på drinkar i baren. Hahaha! Jag trodde han drev med mig...länge...men gav tillslut upp och sa att jag trodde honom eftersom ingen skulle orka ljuga i flera timmar. Kollade upp allt när jag kom hem på söndan..och jodå, nog fanns flera av dom med på Hammarby Bandys lagfoto. Återigen...hahaha! :)

Det var nog det minst sjuka som hände...så det är nog bäst att inte dra upp nåt mer. Vi hade en sjukt rolig kväll och somnade inte förrän efter 5 på söndag morgon. När vi sen skiljdes åt på söndag eftermiddag var vi helt eniga: vi måste göra om detta! Och då menade vi inte den galna partykvällen...utan helgen i varandras sällskap. Vi ses så himla sällan nuförtiden, så att få tillbringa ett par dagar tillsammans, med gott om tid att bara umgås och prata om allt mellan himmel och jord, är verkligen värt hur mycket som helst.

Jag vill inte göra er avundsjuka...men jag har världens bästa vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0