Känsloinlägg

Nu är det nära! På torsdag kl.13 har vi nycklarna i våra händer!! Whiiiii!!! :)

Min älskade vän och hennes sambo har äntligen fått sin lilla gosse....jag är så lycklig för deras skull och längtar tills jag får träffa lilla familjen!

Mormor har hälsat på idag. Söta mormor, så kul att hon är här nere i söder under några veckor.

Mamma och pappa kommer om mindre än 2 veckor...längtar massor!!! Men min morbror har redan hunnit paxa dom första kvällen..attans! I Umeå hade jag ingen konkurrens, annat är det här nere med två mostrar, två morbröder och två farbröder inom en väldigt liten area ;)

Jösses, vilket konstigt inlägg. Men just nu tänker jag så mycket på dessa människor, så jag bara måste få ur mig lite :)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag idag? :)

2008-04-18 @ 22:32:43
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Elin

åh vad härligt det låter. Rätt inställning, det är viktigt att ha ett hem som man trivs med. Ännu viktigare att ha en partner man trivs med.

Jo jag har sett den, ganska snart efter den tittade ut. Jag messade Bosse ett grattis och även till sara. Då fick jag ett mms med underverket. Ofattbart, ja.. helt enkelt ofattbart.. lite svårt att förstå att vår lilla sara har blivit mamma. Jag har sett henne så sällan senaste åren.. men jag träfade henne faktiskt i somras.

Vilket litet underverk va?

2008-04-19 @ 11:37:04
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: Det är bara roligt med frågor :) Jo det blev en bra rundtur på GE, ditt namn nämdes när de pratade om cellodling. Det lät som ett
riktigt intressant jobb som du har!

Det blev att besöka Q-Med, GE och Phadia i Uppsala och i Sthlm blev det Biovitrum och Midivir. Tyvärr så tar Medivir, Biovitrum och Phadia inte i princip emot några exjobbare så de känns inte så aktuella. Däremot är jag intresserad av GE och Astra.

Hur är det att jobba på GE? Hur är stämningen på företaget och finns det chans för anställning? Jag är intresserad av att hamna på produktionen så jag håller på att skriva CV och personligt brev nu. Tommy har dessutom blivit erbjuden en halvtidstjänst på GE så vi får se om det är Uppsala eller Sthlm som blir våran nya hemstad. Vad tycker du föresten om Astra? Hihi nu är det min tur att ställa massa frågor.. Ha det så bra och vad roligt att ni får nycklarna till eran lägenhet snart! Kram Sandra

2008-04-19 @ 20:17:30
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Linda

Halloj! Ja det blir ju det och har ju förstått att ni e rätt busy ni med så känns inge kul o behöva stressa liksom! Om inte annat ses vi väl marknadsveckan i ökx i sommar?! Jag får FÖRHOPPNINGSVIS semester den veckan, inte klart än dessvärre. Ni får ju ta o komma upp till oss också och hälsa på, tåg är inte så himla dyrt och sängplats har ni ju! :) Kan vi dra till Åre och åka kabinbanan hehe ;) Vi har så sjukt fint väder här också..strålande sol redan nu! Men de har lovat sämre till helgen..(såklart!) Miss u, Sköt om er, kram!

2008-04-25 @ 08:01:52
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0