Som normala människor

Igår hade vi en ledig lördag. Sovmorgon, åt mysfrukost, shoppade julklappar på stan, nötte mina Vänner-boxar, åt hemlagad skaldjurssoppa till middag och sen en film.

För er andra låter detta som en rätt vanlig, tråkig lördag. För oss kändes det som en helt ny upplevelse. Vi kunde göra exakt det vi hade lust med...ingen renovering att ta tag i...ALLS!! Detta eftersom vi nu HAR RENOVERAT FÄRDIGT!!!!! Vi konstaterade att det måste vara så här "normala människor har det på en lördag"..ganska slött och trevligt alltså :)

Idag jobbar Jonas och själv ska jag äta frukost innan jag tar cykeln in mot stan. Ska köpa ett hänglås och sen iväg och köra BodyCombat kl.12. Ledig idag också..vilken lyx!! Ni "normala" människor vet inte hur bra ni har det! Jag är glad över att vara "normal" igen ;)

Om en vecka åker vi norrut för att fira jul..ska bli så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0