Soligt i Uppsala också

Igår lämnade jag Nybyn och Överkalix för att flyga tillbaka till Uppsala och "verkligheten".  Kändes tungt att åka därifrån, men samtidigt skönt att komma tillbaka till lägenheten och få fortsätta bygga upp vårt nya hem. Semestern är inte slut riktigt än, så medan Jonas sliter på jobbet kan jag sitta hemma i sängen och surfa. Ikväll tar vi tag i renoveringen igen. Ska bli kul faktiskt, vill så gärna få köket klart!

Ute är det strålande solsken och lägenheten är en bastu, så nu ska jag äta frukost och sen ta en filt och min bok med mig ut på gräsmattan. Hade tänkt cykla in till stan idag, tänkte kika på lite tyger till gardiner och tygtavlor. Men i det här vädret låter jag hellre bli :)

Jag saknar Kalix älv. Vill BADA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0