Middag, vin och en drink istället för dessert :)

Har haft en väldigt trevlig kväll ikväll. Jag och två "nyfunna" vänner. Började med vin hemma hos Mia och sen middag på Konsertbaren med tidigare nämnde Mia och även Helena. Mycket prat, jättegod mat, vin som var "mer än ok" enl kyparen och sen en goood drink som avslutning. Måste göras om!

Det hela började med att jag och Mia båda var gräsänkor ikväll eftersom våra sambos (eller, min sambo och Mias MAN om man ska vara noga. Det hela gör mig mäktigt imponerad) var på galej med deras projekt (dom råkar jobba tillsammans) och vi tyckte att vi skulle få göra nåt kul istället för att gå hem var och en för sig och ha tråkigt. Helena hakade på av bara farten ;)

I övrigt: ont i halsen varje morgon, trött dygnet runt, oro i magen för min jobbsituation och glad för att Jonas är världens underbaraste. Ska sova nu och drömma fina drömmar. Party på en fredag!? Jag är väl för tusan inte student längre!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0