Bygga egen hylla

Idag har jag hämtat en ny kupa till vår kökslampa. En av tre gick sönder när vi flyttade till Solna. Det är snart ett år sen. Ett ÅR! Tiden flyger verkligen fram! Mycket har hänt på ett år....tänk vad mycket som kommer hinna hända under dom kommande 12 månaderna...man blir nästan lite nyfiken :) Fast ändå inte. För tänk vad mycket tråkigare livet vore om vi hela tiden visste vad som skulle hända...

Såja, det var dagens filosofilektion. Nu till verkligheten:

Idag köpte vi även skivor som ska bli hyllplan i vår egendesignade hylla i köket. Själva stommen är klar och hålen för hyllplanen är borrade, så nu ska vi "bara" lyckas såga till hyllplanen. Igår kom de 2 sista spotlightsen på plats i köket, ovanför den lilla bänken vid kylen. Blev mycket bra. Men vad ska vi ha för kakel?! Helt klart ett av dom svåraste besluten under hela renoveringen. Suck.

Ett sista tillägg: Jag älskar våran diskmaskin. Jag ler varje gång jag startar den och tänker på att snart är all vår disk ren utan minsta ansträngning. Vardagslyx. Absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0