London-weekend

Nu blir jag trött. Jag har laddat över bilder från kameran och tänkte visa vårt nya kök, men jag lyckas inte ladda upp en endaste bild. Just typiskt! :(


Hösten, som lätt känns mörk och dyster, börjar fyllas av roliga och spännande händelser:

26-29 september: En australiensisk vän, numer bosatt på Irland, kommer och hälsar på. Planer för helgen: så mycket turistande som möjligt i både Uppsala och Stockholm. Det behöver både han och vi ;)

4-5 oktober: Stockholms-weekend, bara jag och Jonas på vår 6-årsdag. Kommer bli väldigt, väldigt bra :)

10-12 oktober: Öviks-weekend. Flyger upp, firar Jonas födelsedag och kör sen ner. Vips så hade vi bil igen!

20-23 november: London-weekend med två av mina närmaste vänner ska jag hälsa på en tredje. Kan det bli annat än en succe?!

Så nu vet ni det. Inte lika kul som bilder på vårt nya hem....men alltid något.

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Oj vad mycket härligt ni har att se fram emot!



Svar: Tack så mycket för dina tips! Kommer att bli roligt att ha mera inredningsaffärer att gå på. Kram Sandra

2008-09-09 @ 13:48:02
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0