Äntligen dags för en skidhelg

En skidhelg i Sälen...bara vi två. Ska bli så underbart! Enligt väderprognosen i morse har vi verkligen prickat in rätt helg att åka iväg. Hoppas det stämmer!

Just nu går tvättmaskin 3 och 4 här hemma och under dagen ska jag även hinna med att handla och träna innan vi ska åka iväg. Har dessutom, i ett svagt ögonblick, lovat att ha middagen klar då Jonas slutar jobbet. Då kändes det som ett bra sätt att snabba på avreseprocessen lite. Nu känns det som att den halvtimmen det handlar om att spara faktiskt kan kvitta ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en underbar skidhelg! Nu är det min tur att vara avundsjuk... Fast jag hoppas jag kommer iväg på en till skidhelg innan säsongen är över. Hoppas Sälen bjuder på fin skidåkning och jag ser fram emot att höra om hur ni haft det! Kram

2009-04-02 @ 20:53:15
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0