Överkalix

Hemma hos mamma och pappa. Sen jag var hemma sist (i julas) har lillebror hunnit flytta hemifrån och jag måste säga att det verkligen känns konstigt. Tomt. Har såklart hunnit hälsa på i hans nya hem och jag måste säga att han verkligen har lyckats få upp mysfaktorn ordentligt trots en väldigt begränsad budget. Han verkar trivas ypperligt och är väldigt huslig. Han pysslar på och bjöd mamma på kaffe idag när vi tittade förbi :)

Imorgon kommer min kusin + familj hit och hälsar på. Vi träffades också senast i julas och sen dess har hon hunnit bli mamma! Sist hade hon en stor bebismage och nu kommer hon ha bebisen i famnen. Fascinerande grejer, det där! ;) Ska bli så kul att träffa allihopa, men speciellt lilla Milly förstås ;)

Vädret idag har varit...ja...skit, helt enkelt. Blåsigt och snöigt. Hoppas på bättring imorgon!

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0