Summering

En superhärlig påskledighet är nu slut och jag är tillbaka i vardagen i Uppsala igen. Ska strax cykla iväg mot BMC. Ledigheten bjöd på massa godbitar...hann träffa massa släkt och flera vänner (även om vissa nyckelpersoner lyste med sin frånvaro!), åka skidor på Dundret, äta god mat, hälsa på i lillebrors nya hem och under sista dagen hann jag både mysa med öppen eld och korvgrillning hemma på gården med pappa och hälsa på vänner i Luleå. Nattåget söderut överlevde jag utan några större problem, trodde faktiskt att det skulle vara värre. Självklart sov jag inte så bra...men många kortare stunder blev det och det är betydligt mer än jag brukar få ihop under nattresor. Vagnen var fräschare och sätena bredare än jag vågat hoppas på.

Mitt bästa tips: Ladda ner (lagligt såklart!) en tråkig ljudbok som ni försöker lyssna på...det är verkligen ett sömnpiller som fungerar! :)

Nu väntar labb hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0