En bra dag

Idag är en bra dag. Egentligen är vädret allt annat än bra. Det snöar visserligen, men det regnar lika mycket och på vägen är det bara slask. Var blött och tungt att cykla till och från SATS. Men på nåt vis gör det inget. Jag är glad ändå. Känner mig glad i hela kroppen. En skön känsla. Kanske beror det på att det är fredag?

Såg på nyhetsmorgon i morse att man i Kista galleria försöker slå världsrekord i att titta på TV. Hela helgen ska dom hålla på...hur sjukt är inte det? Dom hade ett visst antal figurer på ett bord och för varje paus dom vill ha måste dom "slakta" ett visst antal figurer. Tror det var getter. Varje get är värd 5 minuter. När getterna är slut får dom inte ta nån mer rast. Väldigt konstigt. Det roligaste med inslaget var att reportern verkligen tyckte att hela idén var helt sjuk och kunde knappt hålla sig för skratt när han intervjuade kvinnan som frenetiskt stirrade på TV:n och samtidigt svarade seriöst på hans meningslösa frågor. Vardagshumor..haha

Titta: Jag fick tulpaner på min födelsedag! :)




Foto: Privat. Februari 2009

Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: duktigt! :)

ja det verkar så :P ha en fin kväll

2009-02-07 @ 23:16:19
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Mycket vackra tulpaner.



Visst är det härligt med helg! Hoppas du haft en bra (melodifestival?) lördag.



Kram

MissStorm

2009-02-07 @ 23:18:04
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0