Kan jag sy?

Jag tog mig till slut upp ur soffan, släpade fram symaskinen och strykbrädan och började greja. Det tog sin lilla tid...men nu hänger det nyfållade gardiner i vardagsrummet och vi har en ny duk i köket. Bra va?!

Har sparat det svåraste till sist, nämligen att sy en rak(säger man så?) kappa till köksfönstret. Jag hoppas att jag ska klara av det och framförallt hoppas jag att det blir fint när det blir klart. Jonas har tjatat om färg till köket ett bra tag nu och jag hoppas att mitt senaste tyginköp ska ge köket den färgchock det tydligen behöver...

Visar en bild på Vaksala kyrka, fotad en disig dag i februari.

Foto: Privat. Februari 2009.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

jättefin bild :-)

2009-02-19 @ 18:33:48
URL: http://vipelyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0