Pyssel

Idag är en hemmafixardag. Så var planen iallafall...men känner mig inte vidare fräsch. Halsen känns lite konstig och jag känner mig täppt i näs- och örongångar. Egentligen borde jag väl inte bli förvånad. Varenda människa går ju runt och bär på en förkylning...eller, om man har otur, ett influensavirus.

Ska vila lite nu och sen förhoppningsvis ta tag i lite pyssel som att stryka gardiner till vardagsrummet och sy till en duk som är lite för stor för vårt köksbord...hade även tänkt göra små ärenden inför alla ♥ - dag...


Foto: Privat. Februari 2009

Önskar er alla en trevlig torsdag! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket fint foto! Usch, hoppas att du slipper bli förkyld, krya på dig och ha en bra dag. Kram Mia.

2009-02-12 @ 10:30:05
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0