Strålande sol!

Idag är det en härlig dag utomhus. Några minusgrader och strålande sol från en klarblå himmel. Skjutsade Jonas till jobbet imorse och sen är planen att jag ska åka och storhandla under dagen. Dagens träning blir ett kvällspass tillsammans med en kompis. Bodypump står på schemat. Känns nästan konstigt att gå dit tillsammans med någon, är så van att träna själv...?

Helgen har varit bra. En shoppingsväng i lördags och igår åkte jag till Stockholm för att se dambasket i Fryshuset tillsammans med Elin. Det var allt annat än en välspelad match, men basket är alltid kul att se och att umgås lite med Elin är aldrig fel, så det var mycket trevligt ändå.

Foto: Privat. Februari 2009

Den här lilla sötnosen kom till mig på min födelsedag...ända från Norge!! Jag blev så överraskad och glad! Tack Victoria! :)

Hoppas ni alla får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Mia

Här är det också strålande sol från en klarblå himmel idag, man blir ju så glad av de =) Vilken söt nalle du har fått, dom är så söta dom där miranda nallarna. Ha en bra dag! /Mia.

2009-02-09 @ 11:26:19
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åh hej lille vän... :-) Nu blir han ju kändis lillen. Han får vara med på massa bloggar. Har du gett honom något namn ännu? :-)

2009-02-09 @ 17:24:13
URL: http://oslovicky.blogg.se/
Postat av: Victoria

Även Victoria har sina ljusa stunder ibland... ;-)

2009-02-09 @ 17:26:56
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0