Cupcakes

Jag vill prova att baka cupcakes...inte vanliga muffins, utan cupcakes med fin frosting och garnering. Men eftersom dom måste bli uppätna också så får det vänta till nästa tjejfika. Har föreslagit nu på fredag, men har inte fått klartecken från alla än. Passar det inte då, så tar vi det nästa vecka, på min födelsedag :)

Hursomhelst. Jag fullkomligt älskar Leilas bok "A piece of cake" och där finns bilder på jättefina cupcakes. För att få lite mer inspiration googlade jag och ramlade in på denna fantastiska blogg. Jösses, den här tjejen tar hela cupcake-grejen till oanade höjder!! Sen är hon fotograf också, vilket gör att bilderna blir helt otroliga. Kika in där och njuuuut...jag kan titta på hennes bilder i evighet!

----------------

Jag hade kollat fel på telefontider för mitt samtal jag skulle ringa. Telefontiden var visst kl.14-15 idag och 9-10 imorgon. Åååh, typiskt!

Aja, jag har hunnit plocka undan lite här hemma plus skapat detta spännande inlägg istället. Kreativt! ;) Träning om 55 min. Ska städa lite mer, äta ett litet mellanmål, byta om och cykla iväg.

Ha en bra dag!

Foto: Privat. Idbyn, oktober 2008

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh vilken bra blogg att ha som inspirationskälla till min tårtdekorering. :-) Tack för tipset! Tänkte att jag skulle göra en kategori för mina tårtor framöver på min blogg så att jag kan lägga ut lite bilder. Men just nu står tårtdekoreringen stilla eftersom alla grejerna är hos mamma och pappa sedan flytten. Måste fixa hit dem snart så jag kan börja igen! :-)

2009-01-27 @ 21:12:31
URL: http://oslovicky.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Visst är det kul att baka! Ska genast kolla in länken.

2009-01-27 @ 22:35:12
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0