Fåtölj

Vi behöver en fåtölj till en mys- och läshörna som är vårt nästa projekt här hemma. Men fåtöljer är dyyyrt, så vi kollar runt på Blocket och andra andrahandsmarknader..men det är svårt ändå. Svårt att veta vad man vill ha och hur mycket man är villig att betala. Och sen, det största problemet: Om man är intresserad av att köpa en begagnad fåtölj, ska man åka hem till massa okända personer och provsitta deras möbel då? Känns väldigt konstigt.

Hur ska detta sluta?

Idag skiner solen och temperaturen ligger runt noll-strecket. För mig väntar en promenad till SATS. Bodypump. Sen hade jag funderingar på att köra några km på cross-trainern efteråt, men det lutar åt att jag tar en omväg hem istället och på så sätt får en lång, härlig promenad i solskenet...


Fjällnora 090117

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åhh... Jag vill också börja träna igen. Men läkaren gav mig en veckas träningsförbud. :-( Måste bli frisk nu.

2009-01-21 @ 19:49:14
URL: http://oslovicky.blogg.se/
Postat av: Tjohalia

Jag ska hålla tummarna att ni hittar en fin fotölj på blocket. Hoppas allt är bra med dig. Kram Sandra

2009-01-21 @ 20:06:10
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0