Vatten, alvedon, te och en film

Ja...idag känner jag mig allt annat än fräsch. Hade tänkt pumpa kl.11, men mitt huvud spränger och temperaturregleringen i min kropp verkar inte riktigt fungera. Därför tänkte jag nu bädda ner mig i soffan och se nåt bra på TV medan jag dricker en kopp te och sen hoppas att jag mår bättre i eftermiddag. Hade tänkt ringa till två företag och sen har jag och min bättre hälft bokat bio ikväll. Vill inte bli sjuk! :(


Jag har höga förväntningar  och hoppas att jag inte blir besviken.

Här nedan får ni se varför Australien alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta:


Stradbroke Island

Great Ocean Road

Mera Great Ocean Road

En koala som bor på Lone Pine Koala Sanctuary i Brisbane

Bilderna är mina egna, kopierade från min sida på Resdagboken
För den som vill veta mer om våra resor, finns där många foton och
dagboksinlägg att kika på


Kommentarer
Postat av: MissStorm

Hoppas du piggade på dig och kom iväg på bio!

Så härligt det såg ut på dina foton! Efter vad jag hört om filmen ska just fotot vara något extra även om själva filmen bara ska vara så där... Men du kanske kan rätta mig om du såg den?

2009-01-24 @ 00:33:38
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åh... Jag vill tillbaka till Australien nu. :-) Great ocean road måste jag ju se för det gjorde inte vi. Hoppas filmen var bra. Jag vill också se den för att återuppleva Australien lite.

2009-01-25 @ 21:50:25
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0