Beviset

Det måste vara nära nu...i morse fick jag nämligen ett SMS som talade om att jag nu kunde checka in på flyget...!!! Ikväll ska det alltså packas. Tänkas, planeras, förutses och packas. Jag är lika dålig på alla dom grejerna, så det slutar ändå med att jag går till min systers garderob och snokar lite när jag inser att jag ju inte alls har några passande kläder med mig! Tur att hon har växt i kapp (och förbi?) mig ;)

Ikväll ska vi också åka och handla...måste ju se till att vännen min har mat hemma medan jag är borta. Finns risk för många pizza och grötkvällar annars! Nej, skämt och sido...det hade varit större risk för det om det hade varit jag som skulle lämnas ensam i över en vecka...men att vi ska åka och handla är däremot sant. Vi har slut mjölk, bröd, fil, smör, ost och ja...mat helt enkelt! :)

Jag börjar semestern med Pizza-afton i morgon och beachvolley-turnering på torsdag. Helt suveränt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ja, jag hade vela fara en sväng till mars.Men Daniel och Rickard är ju ganska så söta;)men jag får se hur jag gör, veckan är ganska fullbokad:/ först händer inget och sen händer allt på en och samma gång..

2009-07-27 @ 23:30:27
Postat av: Anna

Sv: ja, jag hade vela fara en sväng till mars.Men Daniel och Rickard är ju ganska så söta;)men jag får se hur jag gör, veckan är ganska fullbokad:/ först händer inget och sen händer allt på en och samma gång..

2009-07-27 @ 23:30:43
URL: http://annalsblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0