7 hemlisar om mig :)

Regler: Berätta 7 saker om dig själv, utmana 7 andra bloggare, länka till den som gav dig utmaningen och skriv en kommentar hos de utmanade.

Här kommer 7 saker om mig som ni kanske inte visste:

1. Jag äter inte köpta köttbullar och kryddkorvar. I dom finns hårda "knostror" (antagligen brosk) och när jag känner dom i munnen vänder det sig i magen och sen har jag ätit färdigt för den dagen. Känslan är så äcklig så det är helt enkelt inte värt att ta risken...

2. Jag tycker inte om choklad.

3. Jag är världssämst på musik. Kan ingenting! Är hopplös på titlar, vem som sjunger vad osv. Märkligt eftersom mina båda småsyskon verkar vara födda med musiklexikon inbyggda i deras huvuden. Dom kan allt och jag kan inget.

4. Jag samlar på Vänner-boxarna. Lätt den bästa TV-serien i världshistorien!

5. Jag älskar smörgåsar. Skulle kunna leva på det. Vanliga ostmackor, behöver inte vara märkvärdigare än så. Skulle jag behöva banta någon gång i livet så skulle GI-metoden vara körd direkt ;)

6. Jag har skoterkörkort :)

7. Jag tycker att Efterlyst är ett fruktansvärt tråkigt program och kan inte förstå att ett sånt program kan sändas under så många år. Vem tittar?!

Jag utmanar alla som känner sig träffade. Om ni får för er att anta utmaningen vore det kul om ni ville lämna en liten kommentar. På så vis kan jag kika in hos er och granska resultatet :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå in på min blogg och var med i veckansblogg tävlingen www.starcevic.blogg.se

2009-03-10 @ 19:36:05
Postat av: Annette

Kul att läsa :-)

Hur kan man inte gilla choklad? :-)



Kram Annette

2009-03-12 @ 12:43:58
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det undrar jag också. HUR kan man inte gilla choklad!? det är ju det godaaste godiset;)

2009-03-12 @ 14:44:58
URL: http://annalsblogg.webblogg.se/
Postat av: Beatrice, blivande mor - äntligen! ♥

Alla är vi olika, men själv ÄLSKAR jag choklad :D

2009-03-12 @ 14:49:28
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Vet du vad? Igår berättade jag för alla mina jobbarkompisar om min helt konstigt kompis som inte äter choklad! Dom trodde knappt mig :P

2009-03-14 @ 11:05:13
URL: http://acancersmind.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0