Vinna är kul

Sådärja, nu har vi fixat årets första seger...eller ja, det var iof i torsdags..men jag glädjer mig än :) Vi vann med 10-0. Det ni! Det är mycket, till och med i Korpen! Hehe.

Mamma och pappa kom i torsdags vid lunchtid och fick alltså se mig spela fotboll igen. Var väl 8 år sen sist! Extra kul att vinna när dom tittar på, såklart! =)

Resten av deras vistelse var rätt upprutad..vi hann fixa ärenden på stan och träffa lite släkt i fredags. Lördag - söndag spenderades på Cinderella tillsammans med mammas syskon m.fl. för att fira min mosters 50-årsdag. Var verkligen jättetrevligt och allting kändes så smidigt då alla bara kunde bege sig till sina hytter närhelst de tyckte att kvällen varit nog lång. Bra eftersom det fanns både småbarn och mor- och farföräldrar med på båten. I måndags innan M&P åkte hem tog vi en långpromenad bland kolonilotterna nära här vi bor. Fruktträdens blommor, alla tulpaner i vackra färger osv gör det lätt att strosa omkring där länge. Pappa hann även putsa våra fönster under helgen, så nu ser vi ut igen! ;)

Nu är det tomt här utan dem..men 6 juni åker jag norrut och då ses vi igen under ett par dagar.

Igår och idag jobbar jag, men imorgon börjar återigen en lång ledighet. Jag klagar inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0