Pirrigt!

Jag har hemlängtan. Men det gör inget, för på fredag sätter jag mig på flyget som tar mig hem till Norrbotten! Jag är som ett barn som vet att julafton är nära...kan liksom inte vänta längre. Vill åka nu, nu, nu!!! :)

Anledningen till denna impuls-hemresa är att mormor ska flytta. Hon har fått en liten lägenhet på ett äldreboende och hon vill flytta. Det är ju fortfarande en riktig lägenhet med privatliv och kök där hon kan laga egen mat osv, men ändå alltid nära till nån som kan hjälpa till när så behövs och sällskap dygnet runt. På Brännagården kan dom jubla, för det spelar ingen roll vem som än bodde där innan....nu kommer världens goaste, underbaraste och varmaste människa att flytta dit och förgylla deras dagar. Både boende och personal har fått högvinsten! :)

Jag åker upp med min moster på fredag eftermiddag och stannar till tisdagkväll. Mycket som ska göras i och med flytten, men förhoppningsvis hinner jag träffa några speciellt utvalda människor också :)


Bild: Privat. Juli 2009

Visst är hon söt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Farmor <3 :)

2009-09-09 @ 16:46:51
URL: http://annalsblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0