Mer än underbart!

Vi har haft så underbart väder så länge nu, att jag inte vet vad jag ska säga. Sol, sol, sol, sol och vaaaaarmt. Ljumma sommarkvällar då man kan sitta på balkongen i shorts och linne fram till läggdags. Varma och ofta heta dagar så jobbrestaurangens uteservering blir knökfull och vi tar eftermiddagskoppen ute på gräsmattan, för vid utemöblerna i hörnet är det alldeles för hett.

Jag klagar inte!

Idag kommer mamma och pappa ÄNTLIGEN hit och det ser ut som att sommarvärmen håller i sig yterligare en vecka framåt. Jag har 20h flex att plocka ut, så mina jobbdagar blir korta och/eller få under veckan dom är här. Känns bra att få smygstarta semestern lite :)

Ut och NJUT av underbara sommar-Sverige!

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh vad härligt, det låter verkligen underbart! Nu har vi äntligen balkong så där har jag tänkt bo i sommar med ett glas rosé och en bra bok :)

2010-07-05 @ 14:10:42
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0