Fjällen nästa!

På torsdag bär det av till fjällen. Vi är 10 pers som ska åka så succén är ju ett faktum redan innan :) Hoppas såklart på bra väder, men prognosen ser inte så lovande ut. Sen kommer vi hem och jobbar 3,5 dagar innan det är dags att ta flyget upp till Norrbotten...SOM jag längtar!

Idag hade vi våffelmiddag hos Anna innan tennis-träningen. Vi turas om att köra till träningarna, men Anna har varken bil eller körkort, så hon får kompensera med att bjuda på våfflor istället. Bra lösning va? Mycket goda våfflor och mycket skratt och äkta tjejsnack. Sånt gillas! Sen gick tennisen käpprätt åt helvete. Tror inte jag gjorde nåt rätt faktiskt. Det kändes iallafall inte så...så jag var rätt sur när jag kom hem...

Sedan i lördags bor lillebror här eftersom han provjobbar hos min morbror i Märsta. Mycket trevligt att ha en inneboende :) Och han är flitig och hjälper till med matlagning, disk och lite av varje..sånt gillas väldigt mycket! ;) Nu får han lägenheten för sig själv i helgen när vi åker bort...hoppas det inte blir för långtråkigt för honom bara.

Bjuder på en bild från när han hälsade på oss för några veckor sedan:


Behöver jag säga att vi hade en väldigt rolig kväll, eller syns det? :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Söta ni är! Så då ses vi i påsk!? Vi är nog i Korpis nån dag också beroende på hur mkt fest det är i morsans hus:P Siri somnar ju nu vid 7/8 på kvällarna...



KRAM!

2010-03-24 @ 06:55:07
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hejsan!!

Ja ni är verkligen söta små trollungar :)

Längtar till påsk, jag oxå. Är ledig fre och lör.

massor av kramisar !!

2010-03-24 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0