Tennislektion

Spelade tennis med en kollega idag. Redan då han frågade om vi skulle spela försökte jag betona att jag är nybörjare och att det nog inte skulle bli så kul för honom...men han höll inte med. Han sa att han gillar att vinna ;)

Hur det gick? Det blev inte så mycket till match (han insåg nog att det inte var nån idé), utan vi bollade mest och jag fick en riktigt bra tennislektion. Han sa att han tyckte att jag var duktig och trodde inte på att jag bara har spelat i 9 månader. Istället sa han att han var helt säker på att jag hade spelat mycket när jag var yngre. Säkert inte ett dugg sant...men ändå trevligt att höra. Haha. Han är ju för snäll, den där grabben!

Nu blåser det storm och snöar som tusan här i Uppsala och jag sitter uppkrupen i soffan med en kopp te. Nu Sportnytt och sen sängen.

Vi fortsätter väl på badbildstema eftersom jag inte har några andra bilder att visa. Bilden nedan är tagen sekunderna innan jag tappar balansen mitt i vågen, ramlar omkull och sen
kravlar mig upp ur vattnet med ett kilo sand i bikinin :)


Turkiet 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0