Så himla trött på det här nu!

Förkyld i 10 dagar. Nu får det väl ändå räcka?! Imorgon är det jag som går till företagsläkaren direkt jag kommer till jobbet. Det är det som är det fina med att ha en doktor i huset brevid ens kontor...man slipper sitta och vänta på en vårdcentral bland massa andra sjuka människor. Plus att det är gratis :)

Helgen har varit lugn. Otroligt lugn. Målet var att bli frisk, men det måste jag väl erkänna att jag misslyckades lite med. Fast jag känner mig ändå piggare än i fredags då jag helt knäckt gick hem från jobbet halv 3. Det jobbigaste var nog att alla såg på mig att jag var sjuk...på ögonen. Trötta och inte alls pigga och glada som annars. Tydligen.

Nu tvättas det på Murargatan och samtidigt ser jag på Ensam mamma söker. Enkel underhållning..och när det blir för pinsamt byter jag kanal :)

Ät vitaminer, sov ordentligt och ta hand om er, mina vänner...för den här förkylningshistorien önskar jag ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0