Björkliden och Abisko - BILDREGN!

Härligt, underbart, jobbigt, roligt, trevligt, mysigt, vackert, rogivande, lärorikt och framförallt beroendeframkallande. Jag vill tillbaka! Snart!


Torneträsk


På väg upp mot Låktatjåkko fjällstation


Vackert!


Regnbågen, midnattssolen, Nouljà och Lapporten


Lapporten i dimmig midnattssol


En liten blomma


Linnéa


Vattenfall i Abisko


Syster och jag, mitt i ett glädjeskutt :)


En paus på fjället


Man kan inte se sig mätt på vyer som den här


Hela gänget på toppen av Nouljà (jag, mamma, moster, mamma och mosters kusin och min syster)


Jag är beroende av svenska fjällen. Förstår ni nu varför?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill fjällvandra NU!!!! Fina bilder! =)

2011-08-26 @ 13:03:13
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Victoria

Så sjukt fint! Älskar svenska och norska fjällen. Blev dock bara en tur i svenska fjällen i år, turen till Treriksröset, men desto fler turer i Norge. :-)

2011-08-31 @ 20:54:54
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0